Ühiskonnaheidik Chisu videost «Baden-Baden» |
Aga selle pärast, et need inimesed, keda 2013. aastaks lubatud 100% reisisoodustus ei puuduta, jäävadki oma autodesse või sõidavad mugavalt taksoga.
Üks päevaleht kirjutas, et 20 aasta jooksul on Eesti pealinnas…
ühissõidukitega sõitjate arv aina kahanenud ning bussirajadki ei ole kommunaaltranspordi sõiduaega lühendanud. Linnaliinid ei arvesta tõmbekeskusi ja sõiduautod lähivaldadest ummistavad Tallinna.Maksuameti andmeil on Tallinnas töötavatest inimestest kõigest 58% püsielanikud. Väljaspoolt käib pealinnas tööl üle 80 tuhande inimese. Nii suurendavad linna infrastruktuuri koormust iga päev viiendiku võrra ainuüksi juba need töötegijad, kes mujalt saabuvad, rääkimata teistest mittetallinlastest, nagu riigasutuste, erafirmade ja pealinna poodide väisajad, transiitreisijad, turistid ja teised väliskülalised.
Keegi mainituist ei saa nautida ka üleilma kuulsaid Tallinna tasuta ühissõidukeid, mistõttu nad suure tõenäosusega jäävad kõrvale Tallinna Linnatranspordi AS-i potentsiaalsest klientuurist.
Comments