Skip to main content

Ülemiste ummik 28. mail

Läbimõetlemata liikluskorraldus Tallinnas Peterburi tee — Tartu maantee ristmikul blokeeris kogu Tartu mnt, Järvevana ja Peterburi tee liikluse. Järgnev video ja analüüs pärineb on YouTube'i kanalilt Arvustus.Com.

Ummikud algasid hommikul kella 8 aegu, ulatudes piki Tartu mnt-d Tallinna ringteeni (8km) ja Järvevana teel raudtee-ülesõiduni (4km). Tartu mnt ummiku põhjustas lühike ooteala Peterburi mnt foori ees, mis mahutas Järvevana teelt tulijad, kuid rohkem sõidukeid sinna enam juurde ei mahtunud, nii ei üle ristmiku pääses vaid üksik Tartu poolt tulija.

Ka ümbersõit Järvevana teed pidi oli keeruline, sest Järvevana teele viivad rajad ummistasid juhid, kes püüdsid reastuda kesklinna viivale rajale. Ummik lahenes mõne tunniga, kui Sikupilli-poolsel ristmikul suleti vasakpööre Peterburi mnt-le ja Peterburi mnt-lt Tartu mnt-le. Lisaks asusid liiklust korraldama Mupo liiklusreguleerijad, kes ei lubanud enam Järvevana suunalt ummistunud ristmikule välja sõita. Pööre Peterburi maanteele jäi avatuks ainult ühissõidukitele.

Järvevana teelt on soovitav Lasnamäe poole sõita mööda Suur-Sõjamäe tänavat, kus ummik tipptunnil ulatub Smuuli tee ristmikust Ülemiste keskuseni (2km). See pole meeldiv, kuid parem kui esmaspäeva hommikul. Kerge ummik tekkis seal juba pühapäeva pärastlõunal, kuid teatades sellest Tallinna infotelefonile 1345 lubati teavitada transpordiametit, kusjuures AS Signaalist vastati vaid, et minnakse uurima, kas on häireid foori töös.

Comments

Popular posts from this blog

Tartus uus ühissõidupilet

Septembrist 2015 uus piletisüsteem Tartus 🅺🅺🅺 Kus saab bussikaarte ja -kleebiseid osta? Uusi bussikaarte ja -kleebiseid saab osta R-kioskist, kaubanduskeskusest jm. Müügikohtade nimekiri on veebilehel www.tartu.ee/bussikaart . Kaardi ja kleebise hind on 2€. Mis vahe on bussikaardil ja oktoobris müügile tuleval kleebisel? Nii kaart kui ka kleebis toimivad ühtviisi bussikaardina, sõitja saab ise otsustada, kumb on talle mugavam. Kas kõlbab mõni muu kaart? Tallinna ühiskaarti ja teisi ühiskaarte, näiteks Tartu maakonnaliinide ühiskaarti, saab kasutada Tartu linnaliinibussides 2015. aasta septembri algusest. Õpilastel kehtib bussikaardina uus Tartu õpilaspilet, mille väljastavad ja isikustavad koolid õpilaspileti pikendamisel. Üliõpilased saavad bussikaardina kasutada enamikku puutevaba kiibiga ISIC-kaarte. Millal saab Tartu bussikaarti Tallinna ühistranspordis kasutada? Tartu bussikaart hakkab Tallinna süsteemis kehtima oktoobrist 2015, samuti mitmete maakondade lii

Tõeline ühiskaart ehk mida tähendab "tasuta" (2)

Ühissõit ei ole Tallinnas sel aastal siiski tasuta. Tuletame meelde, et õieti on see 100-protsendiline sõidusoodustus pealinlastele, 7-… 18-aastastele õpilastele ning pensionäridele. Andmekandjast sõidukaart ehk e-pilet maksab 2€ (tagatisraha) ja selle isikustamine müügikohtades veel 1€ lisaks. Kui kaardi omajale aga ei laiene sõidusoodustused, siis pole tarvis kaarti isikustada — nii saavad seda kasutada ka teised isikud. Kõige laiemas mõttes, muuhulgas ka võõrad isikud, ja seda süsteemi turvaaukude tõttu. Eesti Päevalehe katse s sai kõiki ühiskaarte vabalt lugeda HTC telefoniga One X Ettevaatust, raha sõidukaardile laadijad! Üks pealinna päevaleht kirjutas , et Tallinna e-piletile (Tallinna ja Harjumaa rohelisele ühiskaardile) kantud raha võib iga tehnilise taibuga võõras teilt ära näpata. Selleks on vaja teada teie kaardi numbrit, mis on kirjutatud kaardi tagumisele küljele. Kuid numbri teadasaamiseks pole vajagi teise inimese kaarti näha või seda varastada. Kuna ühiskaa

Tallinna säästumetroo – Kadriorgu trammitunnel!

Poola esimene kiirtrammi-tunnel Krakowis avati 2008 Terve aastakümne Tallinna Autobussi-Koondises töötanud, aga praegu vanaduspuhkust pidav Tiiu Parelo , 70, arvustas Postimehes ( 1.9.2012 ) Tallinna praegust ühissõidu-korraldust: «Olen pensionärina sunnitud tasuta ühistranspordile autot eelistama» Ta meenutas ka kunagist allmaa-trammiliini plaani, mis vahepeal täiesti unustati. Aga seda tehti küll asjata! Tiiu Parelo : «Ma töötasin 20 aastat tagasi autobussi-koondises, olin aastaid finantsdirektor, osalesin linnatranspordi planeerimises. Ma pole näinud, et selle paari aastakümnega oleks midagi siinses ühistranspordis muutunud. Pole üldse arvestatud uute elurajoonidega ega sellega, kus inimesed paiknevad ja töötavad. Kui mina veel töötasin, ehitati Lasnamäed. Tollal planeeriti kõik Lasnamäge ülejäänud linnaga ühendavad bussiliinid ajutisena, kuna Lasnamäe põhisõidukiks pidi saama kiirtramm. Bussiliinid tehti seniks, kuni pole trammiliini, aga seda ei hakatud kohe ehitama n