Skip to main content

Juuni 2012: Mupo naudib suve

MuPo Watch.EU ühiskondlikest vaatlustulemustest saab järeldada, et Tallinna munitsipaalpersonali tekitatud liiklustakistused on suve algusega vähenenud. Eks käes on ilmselt puhkuste aeg.

Munitsipaalpolitsei haaranguoht on siiski alles, ja nagu eelmisel kuulgi, on see ähvardavam Tallinna magala-piirkondades. Sagedamini tõkestati bussi nr 15, 18, 36 ja 67 järgmiste peatuste juures:
• kesklinna suunduvaid bussiliine enne Tallinn-Väike peatust, aga ka
• äärelinna, Seli või Mereakadeemia lõpp-peatustesse suunduvaid busse enne Taevakivi peatust
• enne Kurni peatust suunaga südalinna.

Muudest ühissõidukitest tihemini kammis Mupo piletikontroll ka Väike-Õismäel käivat trolli nr 6 ning Koplis käivat trammi nr 1, nõudes trammisõitjatele erakorralisi peatusi eriti Balti jaama kandis.


Comments

Anonymous said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said…
Juulis oli mõni päev, nagu neljapäev ja reede (5. ja 6. juuli) täiesti vaba munitsipaalpolitsei kontrolöridest Tallinna ühistranspordis. See näitab, et piletikontrolli brigaade tegutseb ainult üks, ja see vajab ju ka puhkepäevi.
Anonymous said…
Mupo suve tunnus on ka see, et üks kontrolöride brigaad ei suuda busse peatada hommikust õhtuni. Kui tehakse tööd hommikul, siis puhatakse õhtul ja vastupidi. Ka siesta pidamine vahepeal ei päästa, sest siis on õhtune töö niikuinii loid.
Anonymous said…
Tallinna munitsipaalpolitseiameti töötajad sõitsid 9. augustil reisilaev Jukuga Aegna saarele Mupo suvepäevadele — ameti juhataja asetäitja Rait Saarti sõnul: negatiivsed emotsioone välja elama. Jukule mahub 47 reisijat, ka Delfi videopilt näitas, et laevale läks vähemalt 30 inimest. Mupos töötab 160 inimest.

Popular posts from this blog

Tartus uus ühissõidupilet

Septembrist 2015 uus piletisüsteem Tartus 🅺🅺🅺 Kus saab bussikaarte ja -kleebiseid osta? Uusi bussikaarte ja -kleebiseid saab osta R-kioskist, kaubanduskeskusest jm. Müügikohtade nimekiri on veebilehel www.tartu.ee/bussikaart . Kaardi ja kleebise hind on 2€. Mis vahe on bussikaardil ja oktoobris müügile tuleval kleebisel? Nii kaart kui ka kleebis toimivad ühtviisi bussikaardina, sõitja saab ise otsustada, kumb on talle mugavam. Kas kõlbab mõni muu kaart? Tallinna ühiskaarti ja teisi ühiskaarte, näiteks Tartu maakonnaliinide ühiskaarti, saab kasutada Tartu linnaliinibussides 2015. aasta septembri algusest. Õpilastel kehtib bussikaardina uus Tartu õpilaspilet, mille väljastavad ja isikustavad koolid õpilaspileti pikendamisel. Üliõpilased saavad bussikaardina kasutada enamikku puutevaba kiibiga ISIC-kaarte. Millal saab Tartu bussikaarti Tallinna ühistranspordis kasutada? Tartu bussikaart hakkab Tallinna süsteemis kehtima oktoobrist 2015, samuti mitmete maakondade lii

Tõeline ühiskaart ehk mida tähendab "tasuta" (2)

Ühissõit ei ole Tallinnas sel aastal siiski tasuta. Tuletame meelde, et õieti on see 100-protsendiline sõidusoodustus pealinlastele, 7-… 18-aastastele õpilastele ning pensionäridele. Andmekandjast sõidukaart ehk e-pilet maksab 2€ (tagatisraha) ja selle isikustamine müügikohtades veel 1€ lisaks. Kui kaardi omajale aga ei laiene sõidusoodustused, siis pole tarvis kaarti isikustada — nii saavad seda kasutada ka teised isikud. Kõige laiemas mõttes, muuhulgas ka võõrad isikud, ja seda süsteemi turvaaukude tõttu. Eesti Päevalehe katse s sai kõiki ühiskaarte vabalt lugeda HTC telefoniga One X Ettevaatust, raha sõidukaardile laadijad! Üks pealinna päevaleht kirjutas , et Tallinna e-piletile (Tallinna ja Harjumaa rohelisele ühiskaardile) kantud raha võib iga tehnilise taibuga võõras teilt ära näpata. Selleks on vaja teada teie kaardi numbrit, mis on kirjutatud kaardi tagumisele küljele. Kuid numbri teadasaamiseks pole vajagi teise inimese kaarti näha või seda varastada. Kuna ühiskaa

Tallinna säästumetroo – Kadriorgu trammitunnel!

Poola esimene kiirtrammi-tunnel Krakowis avati 2008 Terve aastakümne Tallinna Autobussi-Koondises töötanud, aga praegu vanaduspuhkust pidav Tiiu Parelo , 70, arvustas Postimehes ( 1.9.2012 ) Tallinna praegust ühissõidu-korraldust: «Olen pensionärina sunnitud tasuta ühistranspordile autot eelistama» Ta meenutas ka kunagist allmaa-trammiliini plaani, mis vahepeal täiesti unustati. Aga seda tehti küll asjata! Tiiu Parelo : «Ma töötasin 20 aastat tagasi autobussi-koondises, olin aastaid finantsdirektor, osalesin linnatranspordi planeerimises. Ma pole näinud, et selle paari aastakümnega oleks midagi siinses ühistranspordis muutunud. Pole üldse arvestatud uute elurajoonidega ega sellega, kus inimesed paiknevad ja töötavad. Kui mina veel töötasin, ehitati Lasnamäed. Tollal planeeriti kõik Lasnamäge ülejäänud linnaga ühendavad bussiliinid ajutisena, kuna Lasnamäe põhisõidukiks pidi saama kiirtramm. Bussiliinid tehti seniks, kuni pole trammiliini, aga seda ei hakatud kohe ehitama n