Tallinnas kulgeb munitispaalpolitsei rindel kõik ilma oluliste muutusteta. Uusi tendentse Mupo töös pole samuti peaaegu märgata. Ühissõidukites ei saa endiselt igas suunas graafiku kohase kiirusega liikuda.
Sagedamini häirivad piletikontrolörid liiklust oma tööd läbi viies kesklinnast väljuval trammiliinil Paberi peatuse suunas, samuti Endla tänaval kummaski suunas liikuvatel marsruutidel — vaata kaardil punase noolega märgitud suundi!
Rohelised jooned kaardil katavad tihemini häiritud marsruute: troll nr 3, tramm 2 ja 4, buss 5, 35 ja 40. Allikas Twitter.Com/#!/mupowatch
Märtsis ei olnud märgata ka selliseid nädalapäevi, millal Mupo haarangud oleks toimunud oluliselt harvemini, võrreldes mõne muu nädalapäevaga, k. a puhkepäevad. Erandiks oli vaid 24.-25. märtsi nädalavahetus, kui linnavalitsus 2 päevaks tasuta ühissõidukeid lubas kasutada ja piletikontrolörid olid tavatööst vabad. Sel ajal lõppes küsitlus ühissõiduteenuse reformist tulevaks aastaks.
Küsitluse tulemused ei võinud kedagi üllatada! «Kas toetate tasuta ühistransporditeenusele üleminekut alates 2013. aastast Tallinna ühtse piletisüsteemi liinidel?» Vastajatest 75,25% oli poolt. Vastu hääletas kõigest 24,45%. Nii jääb üle ainult oodata, millisel määral, kui täpselt ja kuidas nimelt kavatsevad pealinna võimud ellu viia rahva selgelt väljendunud tahte, mis nõuab piletite ja igasugu muu tasu kaotamist kommunaaltranspordis.
Sagedamini häirivad piletikontrolörid liiklust oma tööd läbi viies kesklinnast väljuval trammiliinil Paberi peatuse suunas, samuti Endla tänaval kummaski suunas liikuvatel marsruutidel — vaata kaardil punase noolega märgitud suundi!
Rohelised jooned kaardil katavad tihemini häiritud marsruute: troll nr 3, tramm 2 ja 4, buss 5, 35 ja 40. Allikas Twitter.Com/#!/mupowatch
Märtsis ei olnud märgata ka selliseid nädalapäevi, millal Mupo haarangud oleks toimunud oluliselt harvemini, võrreldes mõne muu nädalapäevaga, k. a puhkepäevad. Erandiks oli vaid 24.-25. märtsi nädalavahetus, kui linnavalitsus 2 päevaks tasuta ühissõidukeid lubas kasutada ja piletikontrolörid olid tavatööst vabad. Sel ajal lõppes küsitlus ühissõiduteenuse reformist tulevaks aastaks.
Küsitluse tulemused ei võinud kedagi üllatada! «Kas toetate tasuta ühistransporditeenusele üleminekut alates 2013. aastast Tallinna ühtse piletisüsteemi liinidel?» Vastajatest 75,25% oli poolt. Vastu hääletas kõigest 24,45%. Nii jääb üle ainult oodata, millisel määral, kui täpselt ja kuidas nimelt kavatsevad pealinna võimud ellu viia rahva selgelt väljendunud tahte, mis nõuab piletite ja igasugu muu tasu kaotamist kommunaaltranspordis.
Comments